Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(127)
Forma i typ
Książki
(124)
Publikacje naukowe
(52)
Publikacje fachowe
(42)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Poradniki i przewodniki
(25)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Audiobooki
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(113)
nieokreślona
(11)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(7)
Czytelnia
(113)
Filia nr 1
(10)
Filia nr 2
(1)
Autor
Lipa Michał
(3)
Sałbut, Bartosz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Kim, W. Chan
(2)
Lew Grzegorz
(2)
Mauborgne, Renée
(2)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(2)
Adams Scott (1957- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babin, Leif
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bentyn, Zbigniew
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bieniek Karol
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bugdol, Marek (1966- )
(1)
Bungay Stanier, Michael
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Carcho Jacek
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chudziński Paweł
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cruze Rachel
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico, Vito
(1)
Degen, Robert
(1)
Deptuła Anna Małgorzata
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba, Anita
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dutka-Mucha Małgorzata
(1)
Dziekoński, Michał
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Ewing, Jack
(1)
Fishkin Rand (1979- )
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Fournier, Camille
(1)
Gajda, Jan B. (1947- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Gawłowski Robert
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gos Waldemar (1964- )
(1)
Gospodarek Tadeusz
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołembska, Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski, Marcin
(1)
Greene Jennifer (1971- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grocki Romuald
(1)
Grybś-Kabocik, Marta
(1)
Gryczko Noemi
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Gujski Mariusz
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Głodziński, Eryk
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Hingston Peter
(1)
Huber Kurt
(1)
Ignatowski, Grzegorz (1960- )
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Iwińska-Knop Krystyna
(1)
Jabłońska, Marlena (1978- )
(1)
Jabłoński, Artur
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
Jedynak, Piotr
(1)
Jellinek, Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(97)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(110)
1901-2000
(10)
1989-2000
(9)
1945-1989
(2)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(127)
Język
polski
(127)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(28)
Menedżerowie
(23)
Przedsiębiorcy
(8)
Studenci
(7)
Pracodawcy
(3)
Doradcy finansowi
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziennikarze
(1)
Inspektorzy bhp
(1)
Księgowi
(1)
Logistycy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Parlamentarzyści
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy banków
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Radni
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Zarządzanie
(36)
Marketing
(20)
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Przywództwo
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Marketing elektroniczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Menedżerowie
(5)
Reklama
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Analiza rynku
(4)
Biznesplan
(4)
Innowacje
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Model biznesowy
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Decyzje
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kontrola zarządcza
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Start-up
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Analiza danych
(2)
Aplikacja mobilna
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Bibliotekoznawstwo
(2)
Coaching
(2)
Dobre praktyki
(2)
Dochody indywidualne
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finansowanie
(2)
Hotelarstwo
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Internet
(2)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Motywacja
(2)
Nowy produkt
(2)
Organizacja pracy
(2)
Organizacje
(2)
Pokolenie Y
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rynek
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sprzedaż
(2)
Sukces
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza finansowa
(1)
Anioły biznesu
(1)
Archiwa zakładowe
(1)
Archiwistyka
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autoprezentacja
(1)
Awans zawodowy
(1)
Banki
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Biblioteki
(1)
Biurowość
(1)
Biznes
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Business Intelligence
(1)
Coca-Cola Company
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Crowdfunding
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Temat: czas
2001-
(49)
1901-2000
(13)
1989-2000
(9)
1945-1989
(6)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Europa
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Dania
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(43)
Opracowanie
(26)
Podręcznik
(24)
Monografia
(13)
Materiały pomocnicze
(10)
Praca zbiorowa
(7)
Raport z badań
(5)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradniki
(2)
Akty prawne
(1)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Reportaż
(1)
Synteza
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2257)
Kultura i sztuka
(1273)
Edukacja i pedagogika
(570)
Socjologia i społeczeństwo
(465)
Literaturoznawstwo
(435)
Zarządzanie i marketing
(127)
Medycyna i zdrowie
(426)
Religia i duchowość
(373)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(339)
Podróże i turystyka
(317)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(296)
Psychologia
(275)
Etnologia i antropologia kulturowa
(232)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(232)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(213)
Biologia
(178)
Kultura fizyczna i sport
(167)
Filozofia i etyka
(129)
Geografia i nauki o Ziemi
(127)
Architektura i budownictwo
(119)
Rozwój osobisty
(112)
Kulinaria
(95)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(86)
Językoznawstwo
(86)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(83)
Fizyka i astronomia
(76)
Hobby i czas wolny
(76)
Inżynieria i technika
(76)
Informatyka i technologie informacyjne
(64)
Nauka i badania
(61)
Ochrona środowiska
(53)
Media i komunikacja społeczna
(51)
Styl życia, moda i uroda
(49)
Praca, kariera, pieniądze
(33)
Rolnictwo i leśnictwo
(27)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(24)
Chemia
(22)
Transport i logistyka
(21)
Dom i ogród
(19)
Archeologia
(18)
Matematyka
(17)
Statystyka i społeczeństwo
(3)
Ekonomia i gospodarka
(2)
Antropologia i kultura
(1)
Autobiografia
(1)
Biznes,marketing,zarządzanie
(1)
Filozofia
(1)
Medycyna
(1)
Medycyna a zdrowie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Psychologia popularna
(1)
Rozwój osobistyPsychologia
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
127 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331.101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 366.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jednominutowy menedżer spotyka małpę / Ken Blanchard, William Oncken Jr., Hal Burrows ; przekład Marcin Karbowski. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017 - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 21 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Tytuł oryginału: The one minute manager meets the monkey, 1989.
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado małp. Następnie uczą czytelnika jak wybrnąć z takiej sytuacji i przekazać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji, a w szczególności własny. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego w weekendy tkwisz w biurze, podczas gdy twoi podwładni odpoczywają w domowym zaciszu - ta książka jest dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania przez władze RP warunków niezbędnych do współpracy między przemysłem obronnym, siłami zbrojnymi, nauką i polityką. Autor odwołuje się do dorobku podejścia systemowego i teorii podejmowania decyzji. Praca stanowi studium przypadku na przykładzie zastosowań metod wielokryterialnych: AHP, ANP, REMBRANDT, DEMATEL. W badaniu wzięło udział 75 przedstawicieli przemysłu obronnego, sił zbrojnych, nauki, polityki i dyplomacji. Dla każdej z grup badanych opracowano hierarchie czynników, subczynników, wariantów oraz przeprowadzono analizę korzyści, szans, kosztów i ryzyka (BOCR) w odniesieniu do zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego RP. Respondentami byli eksperci i decydenci, z których część pełni (lub pełniła) najbardziej odpowiedzialne funkcje publiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 327.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce podjęto próbę ukazania ważnych wymiarów i problemów wyznaczających sferę jakości zarządzania współczesnymi organizacjami. Autorzy uwzględnili zarówno kontekst otoczenia, jak i działań dostosowawczych podejmowanych przez kierownictwa organizacji. Część rozważań ma charakter uniwersalny, część natomiast odnosi się do specyfiki wybranych sektorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor w świeży i innowacyjny sposób eksperymentuje z tradycyjną formą poradnika, łącząc informacje pochodzące z jego własnych doświadczeń z wynikami badań z dziedziny neuronauki i ekonomii behawioralnej oraz interaktywnymi narzędziami, dzięki którym praktyczne rady można zamienić w praktyczne nawyki. Nawyk coachingu to odkrywcza, napisana w przystępny sposób książka, która sprawi, że twoja praca i całe otoczenie z dobrego zmienią się w świetne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Architektura biznesu przedsiębiorstwa / Paweł Chudziński - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 183 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe. Omawiana w monografii problematyka, osadzona w teorii organizacji i zarządzania oraz w zarządzaniu strategicznym, jest ważna i aktualna, Zaproponowane przez autora zintegrowanie elementów modelu biznesu, strategii organizacyjnej i systemu zarządzania w postaci konstruktu „architektura biznesu przedsiębiorstwa” i odniesienie go do efektywności organizacyjnej z uwzględnieniem temporalności stanowi niewątpliwie o oryginalności pracy - dr hab. inż. Katarzyna Piórkowska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma 2.0 : od dobrej do wielkiej / Jim Collins, Bill Lazier ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 430 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak przekształcić firmę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który prowadzili w Stanford Graduate School of Business. Ich celem było stworzenie przewodnika dla liderów małych i średnich firm, którzy pragną zbudować wybitne przedsiębiorstwa osiągające trwałe wyniki. Dowiesz się z niej, jak stworzyć wersję 2.0 własnej firmy. I jak poradzić sobie z wyzwaniem rozwoju swoich umiejętności przywódczych, kiedy będzie się ona powiększała, osiągając dwukrotnie, pięciokrotnie, a nawet dziesięciokrotnie większe rozmiary niż na początku. Autorzy "Twojej firmy 2.0" przedstawiają liczne studia przypadków, a także: • Omawiają kluczowe elementy wspólne dla wszystkich wielkich, trwałych firm – autentyczny styl przywództwa, wizję, strategię, innowacje i taktyczną doskonałość; • Pokazują, jak ustalać wartości, cel i misję, gdy Twoja firma jest wciąż mała i elastyczna, jednocześnie tworząc przekonanie o jej ogromnym potencjale; • Demonstrują, jak rozwinąć najbardziej efektywny w Twojej sytuacji styl przywództwa, skupiając się na odpowiedzi na kluczowe pytanie: jakiej sprawie służysz? • Pokazują, jak przełożyć wizję na skuteczne codzienne taktyki biznesowe oraz jak wspierać konsekwentną doskonałość taktyczną we wszystkim, co robi Twoja firma; • Wyjaśniają, jak rozwiązać krytyczne problemy strategiczne, z którymi boryka się każda mała i średnia firma; • Przedstawiają zestaw koncepcji – i szereg praktycznych technik – stymulujących kreatywność i utrzymujących innowacje wraz z rozwojem firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp. 0 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. F.1 0 (1 egz.)
Filia nr 2
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. F. 2 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138:004.738.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządcy Dokumentacji ; t. 7)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prognozowania w przedsiębiorstwie : Metody i ich zastosowanie / Paweł Dittmann. - Wydanie VI. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2022. - 319 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takich zagadnieniach, jak: - klasyfikacja metod prognozowania, - dane prognostyczne i ich analiza, - metody prognozowania oparte na modelu szeregu czasowego, - metody prognozowania oparte na modelu ekonometrycznym, - prognozowanie na podstawie metod jakościowych, - integrowanie metod ilościowych z ocenami ekspertów, - metody statystyczne, - obróbki danych prognostycznych, - prognozowanie czynników otoczenia, - prognozowanie wielkości sprzedaży i prognozowanie finansowe. Książka może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i przewodnik dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje Edukacyjne)
Książka zawiera wskazówki pozwalające na zrozumienie procesów zarządzania specyficznych dla systemu oświaty. Autorzy omawiają podstawowe umiejętności praktyczne i kompetencje społeczne, które ułatwiają wstępną interpretację i zrozumienie powszechnie występujących problemów w oświacie. Opracowanie wpisuje się w nurt współczesnych rozważań na temat modeli zarządzania organizacją oświatową i badań nad jej skutecznością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.07(438) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej