Przywództwo
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Czytelnia
(22)
Filia nr 1
(2)
Filia nr 2
(1)
Autor
Maxwell, John C. (1947- )
(3)
Sałbut, Bartosz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Babin, Leif
(1)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(1)
Bungay Stanier, Michael
(1)
Burda Ewelina
(1)
Chudzio, Anna Emilia
(1)
Cieśliński, Jerzy
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Doroba, Anita
(1)
Elton, Chester
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Gostick, Adrian
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Holdenmajer, Marcin
(1)
Jagielski Wojciech (1960- )
(1)
Jóźwiak, Bożena
(1)
Kaiser, Robert B
(1)
Kaplan, Bob
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kouzes, James M. (1945- )
(1)
Kowalczyk, Marcin
(1)
Krupp, Steven
(1)
Krysztopa, Cezary
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lazier William C
(1)
Ledeen, Michael Arthur (1941- )
(1)
Lencioni, Patrick (1965- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipa, Michał
(1)
Merritt, James
(1)
Misiorek, Tomasz
(1)
Owen, Jo
(1)
Petrajtis-O'Neill Elżbieta
(1)
Pfeffer, Jeffrey (1946- )
(1)
Piasecki Piotr (organizacja i zarządzanie)
(1)
Polko, Paulina
(1)
Polko, Roman (1962- )
(1)
Posner, Barry Z
(1)
Reed Peter J
(1)
Rock David
(1)
Schoemaker, Paul J. H
(1)
Strumińska, Dorota
(1)
Tracy, Brian (1944- )
(1)
Willink, Jocko
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Łopatka, Bartłomiej
(1)
Łukomska, Barbara (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(1304)
Literatura polska
(1037)
Przyjaźń
(707)
Rodzina
(672)
Tajemnica
(646)
Przywództwo
(-)
Miłość
(635)
Zwierzęta
(526)
Śledztwo i dochodzenie
(498)
Relacje międzyludzkie
(483)
Pisarze polscy
(449)
Zabójstwo
(435)
Język polski
(430)
II wojna światowa (1939-1945)
(426)
Poezja polska
(395)
Powieść polska
(389)
Życie codzienne
(317)
Sztuka
(312)
Rodzeństwo
(311)
Filozofia
(310)
Dzieci
(309)
Literatura
(304)
Magia
(298)
Powieść amerykańska
(288)
Policjanci
(285)
Historia
(282)
Uczucia
(265)
Małżeństwo
(264)
Dramat polski
(256)
literatura regionalna
(250)
Relacja romantyczna
(245)
Wojsko
(240)
Polacy za granicą
(233)
Uczniowie
(232)
Władcy
(232)
Kultura
(231)
Sekrety rodzinne
(231)
Nastolatki
(230)
Żydzi
(226)
Trudne sytuacje życiowe
(223)
Dziewczęta
(209)
Wybory życiowe
(207)
Politycy
(201)
Ludzie a zwierzęta
(193)
Turystyka
(192)
Boże Narodzenie
(190)
Powieść angielska
(189)
Arystokracja
(185)
Psy
(180)
Osoby zaginione
(179)
Polityka
(178)
Podróże
(170)
Dziennikarze
(169)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(162)
Dziecko
(158)
Duchowieństwo katolickie
(147)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(140)
Przestępczość zorganizowana
(137)
Polityka międzynarodowa
(136)
Uprowadzenie
(136)
Matki i córki
(134)
Wakacje
(133)
Walka dobra ze złem
(133)
Walka
(132)
Zakochanie
(132)
Zarządzanie
(131)
Zemsta
(130)
Publicystyka polska
(128)
Psychologia
(126)
Wojna 1939-1945 r.
(124)
Władza
(124)
Opowiadanie polskie
(123)
Lekarze
(122)
Przyroda
(122)
Spisek
(122)
Koty
(119)
Wychowanie w rodzinie
(119)
Poszukiwania zaginionych
(118)
Przedsiębiorstwo
(117)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(117)
Wojna
(117)
Górale
(115)
Pamiętniki polskie
(114)
Aktorzy polscy
(113)
Nauka
(112)
Dziadkowie i wnuki
(111)
Szpiegostwo
(110)
Teatr polski
(109)
Las
(107)
Rośliny
(105)
Leczenie
(104)
Prywatni detektywi
(104)
Etyka
(103)
Krainy i światy fikcyjne
(102)
Obyczaje i zwyczaje
(102)
Malarze polscy
(101)
Wychowanie
(101)
Seryjni zabójcy
(100)
Terroryzm
(100)
Czarownice i czarownicy
(98)
Ojcowie i córki
(98)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Afryka
(1)
Bliski Wschód
(1)
Indie
(1)
Kaukaz (region)
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
Antologia
(1)
Podręczniki
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor w świeży i innowacyjny sposób eksperymentuje z tradycyjną formą poradnika, łącząc informacje pochodzące z jego własnych doświadczeń z wynikami badań z dziedziny neuronauki i ekonomii behawioralnej oraz interaktywnymi narzędziami, dzięki którym praktyczne rady można zamienić w praktyczne nawyki. Nawyk coachingu to odkrywcza, napisana w przystępny sposób książka, która sprawi, że twoja praca i całe otoczenie z dobrego zmienią się w świetne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma 2.0 : od dobrej do wielkiej / Jim Collins, Bill Lazier ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 430 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Jak przekształcić firmę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który prowadzili w Stanford Graduate School of Business. Ich celem było stworzenie przewodnika dla liderów małych i średnich firm, którzy pragną zbudować wybitne przedsiębiorstwa osiągające trwałe wyniki. Dowiesz się z niej, jak stworzyć wersję 2.0 własnej firmy. I jak poradzić sobie z wyzwaniem rozwoju swoich umiejętności przywódczych, kiedy będzie się ona powiększała, osiągając dwukrotnie, pięciokrotnie, a nawet dziesięciokrotnie większe rozmiary niż na początku. Autorzy "Twojej firmy 2.0" przedstawiają liczne studia przypadków, a także: • Omawiają kluczowe elementy wspólne dla wszystkich wielkich, trwałych firm – autentyczny styl przywództwa, wizję, strategię, innowacje i taktyczną doskonałość; • Pokazują, jak ustalać wartości, cel i misję, gdy Twoja firma jest wciąż mała i elastyczna, jednocześnie tworząc przekonanie o jej ogromnym potencjale; • Demonstrują, jak rozwinąć najbardziej efektywny w Twojej sytuacji styl przywództwa, skupiając się na odpowiedzi na kluczowe pytanie: jakiej sprawie służysz? • Pokazują, jak przełożyć wizję na skuteczne codzienne taktyki biznesowe oraz jak wspierać konsekwentną doskonałość taktyczną we wszystkim, co robi Twoja firma; • Wyjaśniają, jak rozwiązać krytyczne problemy strategiczne, z którymi boryka się każda mała i średnia firma; • Przedstawiają zestaw koncepcji – i szereg praktycznych technik – stymulujących kreatywność i utrzymujących innowacje wraz z rozwojem firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp. 0 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. F.1 0 (1 egz.)
Filia nr 2
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. F. 2 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przełomowy sukces osiąga się dzięki samonapędzającym się zespołom! Adrian Gostick oraz Chester Elton, bestsellerowi autorzy i znani konsultanci specjalizujący się w dziedzinie przywództwa, napisali przełomowy poradnik na temat tworzenia wysoce efektywnych zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sensotwórczość : jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach / Joanna Heidtman, Piotr Piasecki. - Wydanie drugie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 285, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają konwencjonalne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem, kosztem czy trybem w maszynie. Chcą się uczyć i stale rozwijać, ale nie tylko w ramach wyznaczonych formalnie procesów edukacyjnych. Dla pracowników wiedzy uświadomienie sobie sensu własnej pracy i podejmowanych wysiłków jest warunkiem koniecznym do zaangażowania się. Powstaje pytanie: czy Ty, Twoja firma lub jej menedżerowie jesteście gotowi zarządzać takim intelektualnym kapitałem? Bo jeśli zastosujecie stare metody wobec nowego typu pracownika, to się nie uda. Pracownicy wiedzy odejdą gdzie indziej. Bez wahania. Dlatego doktorzy biznesu: Joanna Heidtman i Piotr Piasecki świadomi tego nowego paradygmatu napisali Sensotwórczość – publikację pełną konkretnych narzędzi pozwalających skutecznie przewodzić pracownikom wiedzy we współczesnych firmach oraz sprawnie nawigować po zmiennej rzeczywistości biznesowej. Książka oparta jest na przypadkach konsultingowych oraz zbudowana wokół warsztatów prowadzonych przez autorów dla kadry menedżerskiej w wielu polskich firmach. Liderzy znajdą więc w niej swoje rzeczywiste dylematy i wyzwania, na które autorzy dają krótkie i skondensowane podpowiedzi, przedstawiają sprawdzone techniki i konkretne wskazówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: reporter o świecie, który gwałtownie się zmienia. Zawiera reportaże publikowane w latach 2017-2020 na łamach "Tygodnika Powszechnego".
Opowieść o miejscach, od których zależy więcej, niż nam się wydaje. Strefy chaosu i punkty zapalne. Kraje niespełnionych marzeń i wielkich obietnic. W polskich mediach niewiele się o nich mówi, ale to właśnie tam dokonuje się zmiana, która wpłynie na naszą europejską rzeczywistość. Reportaże Wojciecha Jagielskiego zmuszają do porzucenia bezpiecznych stereotypów. Strona świata jest wyborem najciekawszych, aktualnych tekstów Wojciecha Jagielskiego z ostatnich lat, publikowanych na łamach "Tygodnika Powszechnego". Mistrz reportażu, opowiadając o Bliskim Wschodzie, Afryce, Indiach i krajach Kaukazu, łączy niezwykłą wiedzę, dogłębną znajomość miejsc i charakterystyczny dla siebie styl. Z opowieści zwykłych ludzi i biografii władców tworzy barwny i spójny obraz współczesnego świata. Pozwala nam poznać i zrozumieć miejsca, w których rozstrzyga się kształt przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp. 308 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.46 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Bycie nowym szefem nie jest łatwe. Niezależnie od tego czy zostajesz nim po raz pierwszy, czy też po raz kolejny. Być może w tym drugim przypadku jest to nawet o wiele trudniejsze, gdyż niebezpieczeństwo powielania starych błędów jest bardzo realne. Wszyscy szefowie, zarówno ci doświadczeni, jak i ci debiutujący w tej roli, powinni nauczyć się jak najlepiej kierować swoim zespołem. Powinni także wiedzieć wiele innych rzeczy, na przykład jak usatysfakcjonować lub zneutralizować "trudnych" pracowników czy klientów, jak radzić sobie z atakami konkurencji, jak sprostać oczekiwaniom innych, zarówno szefów jak i podwładnych, a także jak rozwiać własne obawy i wątpliwości. Ta książka podpowiada, jak zabrać się do tego metodycznie i planowo. Jest przeznaczona dla tych, którzy właśnie zostali nowymi szefami, kierownikami, czy dyrektorami i to niezależnie od tego, czy stają się nimi w swojej karierze po raz pierwszy, czy po raz kolejny. Ten napisany lekko i przyjemnie poradnik pozwoli im przetrwać pierwsze dni w charakterze nowego szefa. Pomoże również w skonstruowaniu planu podstawowych działań oraz zadań, jakie należy podjąć, by właściwie ułożyć swoje relacje w nowym otoczeniu, a tym samym przygotować grunt pod przyszłe sukcesy. Książka odpowiada m.in. na następujące pytania: - jak pogodzić obowiązki domowe i pracę zawodową; - jak stworzyć podwaliny pierwszego sukcesu;- jak porozumieć się z trudnymi współpracownikami i podwładnymi; - jak stworzyć zespół "skazany na zwycięstwo"; - jak przewidzieć i zapobiegać w nowym miejscu pracy najbardziej typowym pułapkom i trudnościom; - jak zbudować własny sukces w oparciu o sukces firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Winning the long game : how strategic leaders shape the future.
Książka Zwycięskie strategie pokazuje w jaki sposób można rozwijać przywództwo strategiczne w świecie charakteryzującym się coraz większą niepewnością. Zawiera mnóstwo cennych spostrzeżeń na temat przywództwa strategicznego, będących wynikiem analizy sylwetek najlepszych liderów biznesu, ludzi sukcesu i uznanych autorytetów. Prezentuje osiągnięcia takich osób jak Elon Musk, Richard Branson i Sara Blakely, a także papieża Franciszka, Oprah Winfray, Nelsona Mandeli. Ich sukcesy są dla kontrastu zestawione z wynikami pracy przeciętnych, a nawet zupełnie nieskutecznych liderów. Kanwą dla książki stały się trwające ponad 20 lat badania nad stosowaniem strategicznych technik zarządzania. Dane użyte przez autorów pochodzą od ponad 20 000 menedżerów wyższego szczebla z różnorodnych branż i tworzą niezwykle wciągające studium na temat przywództwa strategicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.46 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu to opowieść, której bohaterem jest Jeff Shanley, lider podejmujący rozpaczliwą próbę odbudowy firmy swojego wuja na gruncie wartości związanych z pracą zespołową. Musi w tym celu zdefiniować najważniejsze cechy prawdziwego gracza zespołowego, a następnie na ich podstawie stworzyć odpowiednią kulturę rekrutacji i rozwoju firmy. Opierając się na tej opowieści, Lencioni kreśli przekonujący model, który staje się jednocześnie praktycznym narzędziem przydatnym przy identyfikacji, rekrutacji i doskonaleniu idealnych członków zespołu w każdej organizacji. W intrygujący sposób przedstawia praktyczne rady, które przydadzą się każdemu – zarówno liderowi, który stara się budować kulturę współpracy, jak i pracownikowi działu kadr skupionemu na rekrutacji wartościowych członków do zespołu czy pracownikowi, który pragnie się takim wartościowym członkiem zespołu stać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bądź liderem! / John C. Maxwell ; przekład Anita Doroba. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 221, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce : Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć...Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za min podążał jest jedynie spacerowiczem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.46 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podtyt. z okł.
Najważniejsze przesłanie tej książki jest takie, że w pojedynkę niczego nie da się zdziałać. Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to za mało. Jeśli chcesz odnieść sukces jako lider, musisz nauczyć się kształtować liderów wokół siebie. Musisz tworzyć własny zespół. Musisz znaleźć sposób na to, żeby twoja wizja została dostrzeżona i wdrożona oraz żeby inni zaangażowali się w jej realizację. Lider potrafi nakreślić ogólny obraz sytuacji, ale potrzebuje innych liderów do tego, aby ten mentalny obraz przełożyć na rzeczywistość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.46 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.46 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Książka skierowana jest zarówno do tych, którzy dopiero rozpoczynają karierę, jak i do doświadczonych menedżerów. Wszystkim udowadnia, że przywództwa można się nauczyć. Pokazuje, jak stać się dobrym liderem, który motywuje, inspiruje i osiąga zamierzone cele. Praktyczne wskazówki dostarczą ci odpowiedzi na wiele pytań, m.in. jak panować nad emocjami, budować pozytywne relacje ze współpracownikami, przekonywać ludzi do swoich pomysłów oraz radzić sobie ze zmianą i sytuacjami kryzysowymi. Dzięki poradnikowi nie tylko zrozumiesz i opanujesz wszystkie podstawowe umiejętności, które powinien mieć dobry lider, lecz także odkryjesz różne niekonwencjonalne rozwiązania w dziedzinie przywództwa. Poznasz m.in. teorię wrzeszczących małp i pięć pułapek matriksu, dowiesz się, jak sobie radzić z ädrużyną grozyö i dlaczego dobry lider musi być czasem nierozsądny. Poradnik wzbogacają zabawne ilustrowane scenki przedstawiające rozmaite sytuacje z życia lidera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta prowokująca, skłaniająca do myślenia książka może pomóc uchronić się przed zawodową porażką. Zbyt wiele złamanych karier, zbyt wiele toksycznych miejsc pracy - w książce tej autor, opisując organizacyjne praktyki, udowadnia, że brak skromności często pomaga odnieść sukces, autentyczność nie zawsze jest wskazana, a poleganie na wielkoduszności szefa może przynieść opłakane skutki. Te, zdawałoby się, przewrotne tezy znajdują poparcie w wynikach badań z dziedziny psychologii, socjologii i socjobiologii. Autor, bezpardonowo obalając mity o "służebnym przywództwie" i zachęcając do poznawania realiów firm i ludzkiej natury, oferuje praktyczne rady i skuteczne lekarstwa na powszechne bolączki zarówno liderów i ich firm, jak i szeregowych pracowników. W tej lekturze obowiązkowej Pfeffer pokazuje przepaść pomiędzy tym, jak zaleca się nam postępować jako liderom, a tym, co odnoszący sukcesy przywódcy rzeczywiście robią, żeby dostać się na szczyt i na nim utrzymać. Bezkompromisowe podejście Pfeffera do praktyki zarządzania owocuje wnikliwymi analizami i wręcz szokującymi wnioskami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej