Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia
(12)
Filia nr 1
(1)
Autor
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Fournier, Camille
(1)
Gujski Mariusz
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Iwińska-Knop Krystyna
(1)
Kulig-Moskwa Katarzyna
(1)
Lanz Karen
(1)
Leedham Melville‏
(1)
Lerner Cliff
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Muszalski Wojciech (1929-2022)
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Newell Diane‏
(1)
Parsloe Eric
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sasin, Maciej
(1)
Sałbut, Bartosz
(1)
Ukleja Mick (1948- )
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Pracodawcy
(4)
Studenci
(2)
Inspektorzy bhp
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(1304)
Literatura polska
(1037)
Przyjaźń
(707)
Rodzina
(672)
Tajemnica
(646)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(-)
Miłość
(635)
Zwierzęta
(526)
Śledztwo i dochodzenie
(498)
Relacje międzyludzkie
(483)
Pisarze polscy
(449)
Zabójstwo
(435)
Język polski
(430)
II wojna światowa (1939-1945)
(426)
Poezja polska
(395)
Powieść polska
(389)
Życie codzienne
(317)
Sztuka
(312)
Rodzeństwo
(311)
Filozofia
(310)
Dzieci
(309)
Literatura
(304)
Magia
(298)
Powieść amerykańska
(288)
Policjanci
(285)
Historia
(282)
Uczucia
(265)
Małżeństwo
(264)
Dramat polski
(256)
literatura regionalna
(250)
Relacja romantyczna
(245)
Wojsko
(240)
Polacy za granicą
(233)
Uczniowie
(232)
Władcy
(232)
Kultura
(231)
Sekrety rodzinne
(231)
Nastolatki
(230)
Żydzi
(226)
Trudne sytuacje życiowe
(223)
Dziewczęta
(209)
Wybory życiowe
(207)
Politycy
(201)
Ludzie a zwierzęta
(193)
Turystyka
(192)
Boże Narodzenie
(190)
Powieść angielska
(189)
Arystokracja
(185)
Psy
(180)
Osoby zaginione
(179)
Polityka
(178)
Podróże
(170)
Dziennikarze
(169)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(162)
Dziecko
(158)
Duchowieństwo katolickie
(147)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(140)
Przestępczość zorganizowana
(137)
Polityka międzynarodowa
(136)
Uprowadzenie
(136)
Matki i córki
(134)
Wakacje
(133)
Walka dobra ze złem
(133)
Walka
(132)
Zakochanie
(132)
Zarządzanie
(131)
Zemsta
(130)
Publicystyka polska
(128)
Psychologia
(126)
Wojna 1939-1945 r.
(124)
Władza
(124)
Opowiadanie polskie
(123)
Lekarze
(122)
Przyroda
(122)
Spisek
(122)
Koty
(119)
Wychowanie w rodzinie
(119)
Poszukiwania zaginionych
(118)
Przedsiębiorstwo
(117)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(117)
Wojna
(117)
Górale
(115)
Pamiętniki polskie
(114)
Aktorzy polscy
(113)
Nauka
(112)
Dziadkowie i wnuki
(111)
Szpiegostwo
(110)
Teatr polski
(109)
Las
(107)
Rośliny
(105)
Leczenie
(104)
Prywatni detektywi
(104)
Etyka
(103)
Krainy i światy fikcyjne
(102)
Obyczaje i zwyczaje
(102)
Malarze polscy
(101)
Wychowanie
(101)
Seryjni zabójcy
(100)
Terroryzm
(100)
Czarownice i czarownicy
(98)
Ojcowie i córki
(98)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na co ich stać. "Milenialsi zarządzają" to trzecia, po "Milenialsach w pracy" i "Zarządzaniu milenialsami" książka Espinozy poświęcona pracownikom z generacji Y. Tym razem, wspólnie z Joelem Schwarzbartem, Espinoza pomaga odnaleźć się milenialsom w świecie po awansie. By to zrobić, wykorzystuje lata doświadczeń, badań i rozmów z pracownikami i pracodawcami. To wymarzony poradnik dla milenialsów, którzy chcą sprawdzić się w roli menedżerów i szefów oraz zastanawiają się nad powierzeniem młodszym podopiecznym poważniejszych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zdrowiem w miejscu pracy to publikacja w interdyscyplinarnym duchu łącząca nauki medyczne, nauki o zdrowiu i nauki o zarządzaniu. Zespół specjalistów z tych dziedzin wypracował zbiór spójnych, konkretnych i gotowych do wdrożenia zaleceń, które w praktyczny sposób przekładają się na zapewnienie pracownikom należytej ochrony zdrowia. Lepszy stan zdrowia pracowników pozwala z kolei uzyskać najwyższą efektywność pracy w każdej organizacji, zarówno publicznej, jak prywatnej. Książka ma charakter kompendium, w którym kompleksowo, krok po kroku, w innowacyjny sposób przedstawiono możliwości zastosowania współczesnej wiedzy z zakresu medycyny i ochrony zdrowia w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Do zespołu autorskiego zaproszono lekarzy, specjalistów zdrowia publicznego, specjalistów zarządzania zasobami ludzkimi i prawników. W książce przedstawiono następujące zagadnienia: • zarządzanie kapitałem ludzkim, inwestycje w zdrowie pracownika i wynikające z tego korzyści dla pracodawcy, • systemy wynagradzania pracowników wraz z omówieniem strategii zdrowotnej przedsiębiorstwa, • zmiany demograficzne wpływające na stan zdrowia populacji, co pozwala zrozumieć, jak przekształcają się potrzeby zdrowotne osób aktywnych zawodowo, • główne problemy zdrowotne w poszczególnych typach organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem czynników ryzyka powodujących najwięcej zgonów i niepełnosprawności, • rola medycyny pracy, medycyny środowiskowej i medycyny stylu życia w organizacjach, • normy prawne określające obowiązki pracodawcy w zakresie dbania o zdrowie pracownika. Monografia jest adresowana do menedżerów, działów HR i BHP przedsiębiorstw, jak również specjalistów zdrowia publicznego. Ze względu na walory edukacyjne będzie także interesująca dla studentów kierunków medycznych (zdrowie publiczne) i ekonomicznych (zarządzanie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na 4 stronie okładki informacja: 3 część cyklu "Psychologia szefa. Cz. 1 - "Szef to zawód", cz. 2 - "Coaching narzędziowy".
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji. Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników. To nie jest kolejna książka o zarządzaniu. Porusza ona mało znane zjawisko procesu grupowego i opisuje fazy rozwoju, którym nieuchronnie podlega każdy zespół ze swoim formalnym liderem. Fenomen małej grupy eksplorowany jest przez autorów tej książki już od ponad trzydziestu lat i ciągle jest obiektem ich wielkiej fascynacji. Proces grupowy. Fenomen małej grupy stanowi dopełnienie menedżerskiej trylogii Psychologia szefa, której poprzednie części noszą tytuły: Szef to zawód oraz Coaching narzędziowy. Ta publikacja zamyka ów cykl, pozwalając zrozumieć i wykorzystać mechanizmy procesu grupowego w budowaniu postawy odpowiedzialności u podwładnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wellbeing w organizacji : co? jak? dlaczego? / pod redakcją Katarzyny Kulig-Moskwy. - Warszawa : Infor PL, 2018. - 223, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Personel & Zarządzanie)
Coraz częściej w przestrzeni biznesu pojawia się tajemnicze pojęcie „wellbeing”. W dosłownym tłumaczeniu oznacza dobre samopoczucie, dobrobyt, powodzenie, dobro. Jak to odnieść do biznesu i o co chodzi? Czy to jakaś nowa moda, która przeminie tak jak inne trendy? Czy może konieczność i strategia na wygraną? Na polskim rynku zjawisko wellbeingu w organizacji zdecydowanie jest nowe. Najczęściej kojarzy się ściśle z problemami BHP. Kwestie, takie jak promowanie zdrowia lub pozytywne środowisko pracy, są nadal na marginesie debaty publicznej. Obserwuje się jednak rosnące zainteresowanie dobrostanem pracowników, a na naszym rynku znane są firmy, które rozpoznały temat wellbeingu i skutecznie wdrażają go u siebie. Praktyki te znajdzie Czytelnik w książce. Ponadto dostosowywanie prawa polskiego do dyrektyw UE, która dostrzega znaczenie wellbeingu w rozwoju Europy, również wskazuje na zwiększenie znaczenia tego zjawiska w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyobraź sobie, jak mogłoby zmienić się twoje życie, gdyby stworzony przez ciebie produkt zyskiwał codziennie nieprawdopodobną liczbę 100 000 nowych użytkowników – i to bez wydawania ani grosza na reklamę. A co, jeśli inwestorzy zaczęliby walić do ciebie drzwiami i oknami? To właśnie przydarzyło się Cliffowi Lernerowi, kiedy postanowił zainwestować pieniądze zarobione na internetowym serwisie randkowym w aplikację działającą na nieznanej wówczas nikomu platformie o nazwie Facebook. Aplikacja zaczęła się wkrótce gwałtownie rozwijać i w niedługim czasie cena akcji firmy Lernera wzrosła o 2000 procent, uruchomiając niezwykły łańcuch wydarzeń złożony z niespodziewanych sukcesów i bolesnych doświadczeń. Ta fascynująca i inspirująca opowieść pokazuje, jak: • wywołać eksplozję wzrostu poprzez stworzenie wyjątkowego produktu, • zidentyfikować jedynie trzy wskaźniki, które mają znaczenie, • odkrywać skuteczne strategie wzrostu, by móc szybko się rozwijać, • w błyskotliwy sposób wykorzystywać media, aby zdobyć 100 milionów użytkowników, • stworzyć w firmie wspaniałą kulturę pracy, przyciągającą pracowników pełnych pasji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracownicy : praktyczny poradnik dla pracodawcy / Danuta Młodzikowska i Björn Lundén. - Wydanie 6. - Gdańsk : BL Info Polska Wydawnictwo, 2017. - 401 stron : ilustracje, faksymilia ; 23 cm.
Na okładce: Czas pracy, wynagrodzenia, świadczenia pozapłacowe, składki ubezpieczeniowe, deklaracje i raporty, urlopy i zwolnienia, umowa o pracę, wypowiedzenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika dla coachów i mentorów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie od 15 lat. Publikacja adresowana jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu na poziomie indywidualnym, zespołowym lub organizacyjnym. Autorzy prezentują sprawdzone narzędzia, konkretne przykłady i najlepsze praktyki. Zaprezentowane w książce strategie można od razu zastosować w różnych sytuacjach, niezależnie od tego, czy mówimy o life coachingu, coachingu biznesowym, czy programach mentoringu w lokalnych społecznościach. Nowe wydanie zostało poprawione i uzupełnione tak, aby zawierało wszystkie najnowsze trendy i rozwiązania stosowane w tej dziedzinie - znalazła się w nim między innymi dokładna analiza superwizji coachingowej. To podręcznik, który powinien znaleźć się w bibliotece każdego, kto jest zaangażowany w jakikolwiek aspekt coachingu i mentoringu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej