Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Filia nr 1
(1)
Autor
Bańko Mirosław (1959- )
(1)
Jadacka Hanna (1947- )
(1)
Linde-Usiekniewicz Jadwiga
(1)
Majewska-Tworek Anna
(1)
Marcjanik Małgorzata (1950- )
(1)
Markowski Andrzej (1948- )
(1)
Naruszewicz-Duchlińska Alina
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Polański Edward (1932- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Wierzbicka-Piotrowska Elżbieta
(1)
Wolańska Ewa Małgorzata
(1)
Wolański Adam (1973- )
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Zdunkiewicz-Jedynak Dorota (1962- )
(1)
Łaziński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(1304)
Literatura polska
(1037)
Przyjaźń
(707)
Rodzina
(672)
Tajemnica
(646)
Komunikacja elektroniczna
(-)
Miłość
(635)
Zwierzęta
(526)
Śledztwo i dochodzenie
(498)
Relacje międzyludzkie
(483)
Pisarze polscy
(449)
Zabójstwo
(435)
Język polski
(430)
II wojna światowa (1939-1945)
(426)
Poezja polska
(395)
Powieść polska
(389)
Życie codzienne
(317)
Sztuka
(312)
Rodzeństwo
(311)
Filozofia
(310)
Dzieci
(309)
Literatura
(304)
Magia
(298)
Powieść amerykańska
(288)
Policjanci
(285)
Historia
(282)
Uczucia
(265)
Małżeństwo
(264)
Dramat polski
(256)
literatura regionalna
(250)
Relacja romantyczna
(245)
Wojsko
(240)
Polacy za granicą
(233)
Uczniowie
(232)
Władcy
(232)
Kultura
(231)
Sekrety rodzinne
(231)
Nastolatki
(230)
Żydzi
(226)
Trudne sytuacje życiowe
(223)
Dziewczęta
(209)
Wybory życiowe
(207)
Politycy
(201)
Ludzie a zwierzęta
(193)
Turystyka
(192)
Boże Narodzenie
(190)
Powieść angielska
(189)
Arystokracja
(185)
Psy
(180)
Osoby zaginione
(179)
Polityka
(178)
Podróże
(170)
Dziennikarze
(169)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(162)
Dziecko
(158)
Duchowieństwo katolickie
(147)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(140)
Przestępczość zorganizowana
(137)
Polityka międzynarodowa
(136)
Uprowadzenie
(136)
Matki i córki
(134)
Wakacje
(133)
Walka dobra ze złem
(133)
Walka
(132)
Zakochanie
(132)
Zarządzanie
(131)
Zemsta
(130)
Publicystyka polska
(128)
Psychologia
(126)
Wojna 1939-1945 r.
(124)
Władza
(124)
Opowiadanie polskie
(123)
Lekarze
(122)
Przyroda
(122)
Spisek
(122)
Koty
(119)
Wychowanie w rodzinie
(119)
Poszukiwania zaginionych
(118)
Przedsiębiorstwo
(117)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(117)
Wojna
(117)
Górale
(115)
Pamiętniki polskie
(114)
Aktorzy polscy
(113)
Nauka
(112)
Dziadkowie i wnuki
(111)
Szpiegostwo
(110)
Teatr polski
(109)
Las
(107)
Rośliny
(105)
Leczenie
(104)
Prywatni detektywi
(104)
Etyka
(103)
Krainy i światy fikcyjne
(102)
Obyczaje i zwyczaje
(102)
Malarze polscy
(101)
Wychowanie
(101)
Seryjni zabójcy
(100)
Terroryzm
(100)
Czarownice i czarownicy
(98)
Ojcowie i córki
(98)
Gatunek
Poradnik
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Wydanie nowe.
Poradnik dla osób, które chcą wiedzieć nie tylko, jak mówić i pisać poprawnie, ale jak w ogóle mówić czy pisać w określonych sytuacjach, aby osiągnąć cel wypowiedzi, np. skutecznie kogoś przekonać do czegoś. Książkę polecamy wszystkim, którzy występują publicznie w jakiejkolwiek formie - np. prowadząc zebranie, przedstawiając prezentację, przygotowując pracę magisterską, ogłoszenie do prasy, zaproszenie na ślub lub wizytówkę - muszą dbać o kształt językowy swoich wypowiedzi. Szczególnie przydatna będzie dziennikarzom i politykom, redaktorom i korektorom, webmasterom i copywriterom, a także nauczycielom, maturzystom i studentom. W kolejnych rozdziałach omówione zostały różne aspekty komunikacji językowej i konstruowania wypowiedzi, w tym także dłuższych tekstów. Wiele uwagi poświęcono komunikacji internetowej. Książka zawiera obszerny wzornik tekstów użytkowych z gotowymi przykładami do wykorzystania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. F.1 8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej