Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Ries Eric (1978- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Innowacje
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Start-up
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Metoda lean startup / Eric Ries ; przekład: Bartosz Sałbut. - Gliwice : Helion. Onepress Power, copyright 2023. - 248 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: The lean startup : how today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses.
Na okładce: Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę. która zdobędzie rynek.
Bestseller na liście "New York Timesa" Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże zamienić nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdują się tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. To lektura obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, by zapoczątkować coś naprawdę wielkiego. Największym wyzwaniem stojącym przed młodymi startupami, chcącymi zrewolucjonizować swoje branże, a także przed przedsiębiorcami wewnątrzorganizacyjnymi, dążącymi do wprowadzania zmian od środka, jest budowanie produktów, na których ludziom faktycznie zależy. Niniejsza książka wskazuje właściwy kierunek tych prac. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu ponad trzydzieści analiz przypadków opracowanych na podstawie konsultacji z ponad setką ekspertów biznesowych. To konkretne i przydatne informacje, bez których nie może się obejść żaden prawdziwy przedsiębiorca. •Zrozumiesz założenia metody Lean Startup, podstawy analityki biznesowej oraz mentalność kierowania się danymi. •Poznasz sześć podstawowych modeli biznesowych i dowiesz się, jak buduje się z nich przedsięwzięcia najróżniejszych rozmiarów. •Znajdziesz swój Jeden Istotny Wskaźnik. •Nauczysz się znajdować i definiować wartości docelowe, na podstawie których będziesz decydował, czy możesz już zająć się kolejnym problemem. •Będziesz stosował zasady metody Lean Analytics w odniesieniu do dużych przedsięwzięć i produktów o ustabilizowanej historii rynkowej. Opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej