Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia
(3)
Filia nr 1
(2)
Autor
Masłowska Katarzyna
(2)
Amann Amber
(1)
Czaplewska Ewa
(1)
Domagała, Aneta
(1)
Duffy D'Neil
(1)
Duffy Michael
(1)
Lillard Paula Polk (1931- )
(1)
Mirecka, Urszula
(1)
Tarkowski, Zbigniew (1953- )
(1)
Wolf Aline D
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Logopedia
(2)
Metoda Montessori
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Wychowanie
(2)
Afazja
(1)
Autyzm
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dzieci
(1)
Jąkanie
(1)
Język dziecka
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kosmologia
(1)
Mutyzm
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zgryz
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Przedstawiana monografia poświęcona jest problematyce komunikacji pisemnej. Główny cel tomu, dedykowanego Profesor Marcie Bogdanowicz, stanowi całościowe zaprezentowanie zagadnień komunikacji pisemnej i jej zaburzeń, ze szczególnym uwzględnieniem trudności w czytaniu i pisaniu w różnych jednostkach patologii mowy. Autorzy poszczególnych rozdziałów zwracają uwagę na znaczenie czytania i pisania dla funkcjonowania osób z zabu­rzeniami mowy oraz jakości ich życia. Jednym ze wskazywanych aspektów jest niwelowanie – dzięki porozumiewaniu się pisemnemu – barier komunikacyj­nych w przypadku osób niesłyszących czy osób z dyzartrią (także dzięki nowym technologiom), co stanowi dla nich szansę na osiągnięcie większej samodzielno­ści i poszerzenia możliwości zawodowych.
Publikacja kierowana jest do logopedów, ale również do psychologów, pedagogów i nauczycieli – wszystkich specjalistów zainteresowanych problematyką zaburzeń komunikacji pisemnej: badaczy akademickich i praktyków. Przydatna będzie także studentom kierunków logopedycznych, psychologicznych, pedagogicznych (i kierunków pokrewnych), słuchaczom studiów podyplomowych, przede wszystkim z zakresu logopedii oraz diagnozy i terapii trudności w czytaniu i pisaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016:003-028.31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 376-056.264 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Montessori)
Na okładce: Montessori a przyszłość, opowieść o cywilizacji, opowieść o powstaniu życia na Ziemi, opowieść o Ziemi, opowieść o gwiazdach i Układzie Słonecznym, opowieść o powstaniu wszechświata, edukacja dla pokoju, historia, archeologia, biologia, geologia i geografia, fizyka i chemia, metafizyka i astronomia.
Wychowanie kosmiczne stanowi rdzeń programu nauczania dla szkół podstawowych Montessori. Ta obszerna koncepcja podkreśla jedność wszystkiego we wszechświecie i ma na celu nie tylko zapewnienie dobrego wykształcenia uczniów, lecz także wychowanie osób pojmujących siebie i otaczający je świat w wyjątkowy sposób. Dzięki doświadczeniu idei Montessori dzieci mają możliwość docenienia swoich korzeni we wszechświecie, rozpoznania własnego miejsca w tym kontekście i zaakceptowania znaczenia, które tego typu myślenie nadaje ich życiu. Największą wartość takiego wychowania stanowi sposób, w jaki zaspokaja ono potrzeby rozwojowe dzieci w wieku od sześciu do dwunastu lat – stymuluje wyobraźnię, wzbudza ciekawość, wykorzystuje pragnienie wyjścia z dotychczasowego środowiska czy wreszcie stara się sprostać ciągłym pytaniom „jak?” i „dlaczego?”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klasyczna książka na temat pedagogiki Montessori – nareszcie po polsku! Paula Polk Lillard zdołała przywołać poglądy wybitnej włoskiej lekarki wyraźnie i jasno, zwracając się do wszystkich, którzy chcą jej słuchać. W przeciwieństwie do wielu autorów piszących o pedagogice Montessori nie uległa pokusie, by przedstawić własną interpretację tej metody lub jej podstawowe cechy wraz z gotową krytyką. Zamiast tego w pewnym sensie pozwoliła Montessori mówić samej za siebie, dzięki czemu czytelnicy mogą wyciągnąć własne wnioski. Niniejszą książkę, będącą wprowadzeniem do myśli Montessori, można polecić nie tylko profesjonalistom zajmującym się jednostką ludzką. Powinni ją również przeczytać sami rodzice i wychowawcy, jest bowiem jedną z najlepszych publikacji poświęconych wspomnianej problematyce – dr Mario M. Montessori Jr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Księga dedykowana Profesorowi Tadeuszowi Gałkowskiemu z okazji 60-lecia pracy zawodowej.
Pierwsza polska monografia dotycząca patologii mowy. Publikacja napisana przez interdyscyplinarny zespół składający się z lekarzy, lingwistów, patologów mowy, psychologów i socjologów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 612.78 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej